Kuinka käyttää Facebookia käytetyn auton ostamiseen

 Kuinka käyttää Facebookia käytetyn auton ostamiseen

Facebook on loistava alusta pelien pelaamiseen ja seurustelemiseen ystävien kanssa, mutta se ei ole varsinaisesti tehty käytettyjen autojen ostamiseen. Kuitenkin se, että se isännöi paljon ihmisiä, tekee siitä varsin hyödyllisen työkalun tiedon keräämiseen. Voit yllättyä siitä, kuinka paljon hyödyllisiä toimintoja Facebookilla on, jos päätät hyödyntää sitä. Tässä on muutamia vinkkejä siitä, kuinka voit hyödyntää Facebookia hankkiaksesi seuraavan käytetyn autosi.

Päästä alkuun

Ensin sinun on opittava perusasiat. Sinun on liitettävä ilmaus “Käytetyt autot”, jota seuraa osavaltiosi, esimerkiksi Kalifornia. Hakutuloksissasi on todennäköisesti muutamia autoliikkeitä ja Bingin hakutuloksia. Haluat ehkä tarkentaa hakuasi määrittämällä alueen, esimerkiksi Palo Alto, California.

Todennäköisin syy siihen, että Facebook ei ole hyvä käytetyille autoille, on se, että käyttäjät eivät todellakaan luo vakaata suhdetta käytettyjen autojen myyjään, koska useimmat ihmiset eivät osta käytettyjä autoja samalta henkilöltä useammin kuin kerran. Voit kuitenkin saada Facebookin toimimaan puolestasi.

Tunnista jälleenmyyjä

Ennen kuin alat käyttää Facebookia käytettyjen autojen etsimiseen, sinun on ensin tunnistettava jälleenmyyjä Googlen kaltaisen hakukoneen avulla. Kun olet tunnistanut jälleenmyyjän, jolla on haluamasi auto, sinun tulee selvittää, onko hän Facebookissa, mitä ystäväsi ajattelevat heistä ja katso sivumainokset, jotka tulevat näkyviin, kun olet jälleenmyyjän sivulla

Tarkkaile fanisivua

Kun olet tunnistanut jälleenmyyjän ja löytänyt hänet Facebookista, sinun on nyt tarkistettava sivulta kommentteja ja sitä, kuinka he liittyvät asiakkaisiinsa ja faneihinsa. Todennäköisesti he ovat poistaneet negatiiviset kommentit, mutta jos kommentit ovat edelleen olemassa, se voi olla hyvä merkki. Sinun tulee myös tarkistaa sivulta heidän myymiinsä autoihin liittyviä kampanjoita tai tarjouksia. Heillä voi olla tarjouksia rahoituksesta tai ylläpidosta, ja se saattaa toimia eduksesi.

Ota ystäväsi mukaan

Hanki nyt ystäviesi mielipide. Voit esittää ystävillesi kysymyksen jälleenmyyjästä ja katsoa, ​​onko jollain heistä ollut kokemusta myyjästä aiemmin, olipa se sitten hyvä tai huono. Toinen tapa käyttää Facebookia tehokkaasti on kysyä yksinkertaisesti kysymys, kuten “Etsinkö vuoden 2008 Fordia, onko ideoita?” Ihmiset rakastavat auttaa, ja joku on ehkä nähnyt sellaisen jossain ja saattaa viitata siihen tai myyjään, jolla on sellainen.

Käytä Facebook-mainoksia

Kun olet jälleenmyyjän fanisivulla Facebookissa, näet todennäköisesti sivun oikealla puolella mainoksia, jotka liittyvät etsimääsi. Nämä mainokset sisältävät sekä jälleenmyyjän kilpailijat että heidän omansa, eikä myöskään ole haittaa niiden tarkistamisesta. Ei ole kerrottavaa, mitä saatat löytää; voi olla parempia tarjouksia kuin mitä olet jo nähnyt.